بررسی رولز رویس فانتوم VIII: لاگژری ترین خوردی سدان
اخبار
شما هر روز خبر تولید رولز رویس فانتوم را نمی شنوید، اگر بخواهیم دقیق تر باشیم در 92 سالی که از تولید این خودرو می گذرد تنها 7 بار رولز رویس اعلام کرده که نسخه جدیدی از این سدان لوکس را روانه بازار کرده و امروز بار هشتم فرا رسیده.
با لاگژری ترین خوردی سدان آشنا شوید...
رولز رویس پلتفورم جدید خورد را " Architecture of Luxury" به معنی معماری لاگژری نام نهاده و قرار است از این پس این خودروساز بریتانیایی از این شاسی آلمینیومی که گفته می شود 30% از شاسی های قدیمی مقاوم تر است در تمامی خودرو های خود منجمله, شاسی بلند Cullinan, هسل بعدی Ghost, Wraith و Dawn. قرار است تمرکز پلتفورم جدید بر روی انتقال حس بهتر در هنگام رانندگی, صدای کمتر و راحتی سرنشینان خواهد بود. در اخبار امروز با بررسی رولز رویس فانتوم VIII: لاگژری ترین خوردی سدان میزبان شما عزیزان هستیم.
نسل هشتم فانتوم قرار است کم صداترین خودرو جهان باشد, این خودرو در سرعت 100 کیلومتر در ساعت 10 درصد از نسل قبلی خود کم صداتر است، برای این منظور رولز رویس حدود 130 کیلوگرم عایق, دو لایه عایق, مواد جاذب صدا در این خودرو استفاده کرده است.
در زیر کاپوت بلند این خودرو یک پیشرانه 6.75 لیتری V12 قرار دارد که توان خروجیش 563 اسب بخار است و می تواند 664 نیوتن متر گشتاور تولید کند, گیربکس این خودرو 8 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت ZF است.
فانتوم 8 علاوه بر اینکه ساکت و قوی است بسیار پیشرفته نیز هست. در واقع پیشرفته ترین رولز رویس تاریخ است, ECU به کار رفته در این خودرو پیشرفته ترین در نوع خود در تمامی خودروی ساخت کمپانی BMW است. از اصلی ترین امکانات این خودرو می توان به دوربین 360 درجه با 4 دوربین, دوربین دید در شب, کروز کنترل, حسگر برخورد، حسگر عابر پیاده, حسگر حرکت مابین خطوط و یک head-up display بزرگ اشاره کرد.
طراحی بیرونی این خودرو خیلی از نسل قبلی آن متفاوت تر نیست اما امکانات بکار رفته در آن، پیشرانه فوق العاده و رانندگی نرم و بی صدای آن باعث شده تجربه رانندگی با آن را تبدیل به یکی از اعلاترین تجربه های رانندگی تبدیل کند.